Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×

More from deviantART



Details

Submitted on
February 24, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
85
Favourites
0
Comments
5
×
Yep i have been too XD
It's a progress report i have to do for Maths and apparently Graphics too >.>"
The joy of "underachieving in lessons"... yep |P
I don't care about the report, i haven't done anything bad anything wrong really anyways BUT i have to see Mrs. Hillier every Thursday to do a review on my report >.>"
Great.
I hate her sooooooooo much >|( I have heard things about her from :iconbloodontheveil: and i think :icondansweetman: too 8I
So basically i have to give my report to my Maths and Graphics teacher every lesson i have during the weeks and yep that's about it really |D

Anyways i have Focus Day tommorow and hoping to complete my final make and some folder pages for Graphics and some English work too 8P

also...
Title is meant to say "/Want to get 1500 Points for free?" but had to shorten it though 8I
Visit Lilyas's journal - lilyas.deviantart.com/journal/… - and join her Giveaway worth of 1500 points.

Now to make this such a long journal i will now be doing two long memes XD

1.Will you have sexual intercourse within the next week or two?
Do dreams count??? lolz XD -shot-

2.Think of the person you like, do you have a chance with them?
His not real... ;w;

3.The last time you saw your best friend, what did you do?
Oh god that was ages ago ;_; I need to meet up with Ashleigh again SOON VERY SOON we haven't seen each for like a month now 8I But the last time i saw i think that was when i got my new Pikachu Plushie and Tablet |D

4.Is there anything you should be worried about?
Two coursework deadlines for the end of next month plus this stupid progress report thingy 8I

5.You're up after 3 AM, what's the reason?
Either need the loo, drawing, listening to music, playing on DSi, eating, drinking or watching TV |D

6.What were you doing 2 hours ago?
<insert answer here>

7.What kind of mood are you in?
Dunno... happy and a bit retarded??? |D -shot-

8.Have you ever lost someone you wish you didn't?
Urm... my nan and my grandad (never seen my second grandad as he died before my perants got married 8'I)

9.Do you enjoy reading?
Nope and i'm a reading mentorer XD -shot-

10.How many cigarettes have you smoked today?
I don't smoke >8I

11.Do you honestly have feelings for someone at the moment?
His no real... ;w; WHY THE HELL CAN'T POKÉMON BE REAL!!!??? D'X

12.Is there anything upsetting you?
Agreeing with :iconporygoon: on this one... Pokémon isn't real ;w;

13.What are you looking forward to within the next few months?
Leaving school but going to be doing even more Graphics and ICT though in September ->w<-

14.What's the closest item that is yellow?
*looks around* i dun see anything yellow -shot- i guess my Pikachu plushies in my bed (i have two in my bed ->w<- never too many Pikachu's in bed with me, wait that sounds wrong... well it could anyways |D -shot-) >w<

15.Are you eating/drinking anything right now?
Nope... i wanna drink coke ;-;

16.What was the last alcoholic beverage you consumed?
Asdie (or however you spell it |D), fizzy champagne |D i frikkin' love it, it's basically the only acoholic drink i like XD

17. How many others have you cheated on?
Nobody and wouldn't want to cheat on somebody 8I

18. When was the last time you got a good workout?
I guess after school yesterday in Graphics when i was waiting for printer to print off ONE FRIKKIN' PIECE OF PAPER IN COLOR for like 5-10 minutes, i decided to do a little dance to entertain myself |D -shot-

19. Best kind of pizza?
PEPPERONI RULES THE GOD DAMN WORLD!!!!!!!!!!!!!! >8D

20.If you need a new pair of jeans, what store do you go first?
Wherever as long as they sell jeans |D

21.Is your bedroom window open?
Yep it is 8P

22.When was the last time you went dancing while under the influence?
Dunno what you mean by under the influence but i was dancing in T5 yesterday to entertain myself cause the printer likes to take it's time |D

23.Where is your biological mother right now?
At work earning some money to spend it all on me (jokes of course, i'm not that selfish |D) |D -shot-

24.What time did you wake up this morning?
6:00 am to print off a pic for Becca's b-day card |D

25.Honestly what are you doing tomorrow?
Going to school for English and finishing off :iconcharlot-sweetie:'s commission

26.When was the last time you smiled?
Just now lolz XP

27.Have you held hands with somebody in the past three days?
Does pinkies count??? Me and Kim were holding pinkies into ICT XD Mrs. Palmer was like this -> :icondeathstareplz:

28.Do you always answer your phone?
Nope unless no one else will answer it unless it is an insurance company as they are always trying to make us buy new windows 8I

29.When was the last time you went to the circus?
Never been to the circus XD

30.Do you like the snow?
I FRIKKIN' LOVE IT!! ->w<-

31.What are you up to tonight?
Finishing off this huge pic i started (should be able to upload it at somepoint ->w<-)

32.Where is your iPod at?
It has been ditched so it's on my desk with no earphones plugged in 8I

33.Are you happy?
Yeppiez 8D

34.How do you feel about your hair?
IT IS SCREAMING TO BE GREEN OR PURPLE!!!!!!!!!! D8

35.Who was the last person you told you loved them?
Must have been my Mum and Dad lolz 8P

36.Who was the last person to call you cute?
Kim... >8I Y MY PERANTS NO WANT TO MAKE ME FEEL GOOD ABOUT MAH SELF!!!??? 8I

37.Who is the last person you got a text from?
Megan i believe (or Megnut |D) lolz 8P

38.Do you drink milk?
Never really unless i have hot chocolate or a milkshake (yeah i put milk in mah hot chocolate, it makes it cooler and more delicious XP) |D

39.Do you live by yourself?
Nope, i'm in a full house XD Mum, Dad, Lewis (>8I), Whiskers, Mittens, Honey and myself 8P

40.Do you enjoy breaking hearts?
What sick dude would enjoy doing that 8I

41.Does anything special happen for you on March 15th?
Why are you even asking??? But nope there isn't though i'm at school on that day |D

42.Have you ever waved at someone who was waving at you, only to realize they were waving at someone else?
Nope 8)

43.Do you mainly use your house phone or your cell phone?
deviantArt biatches!! >8U

44.Do you do anything for a bad sunburn?
Nope they are hurty <8'I

45.Have you ever kissed the person you currently like?
Dreams count right??? RIGHT!!!???

46.Your best friend randomly starts hating you. What do you do?
I would ask them why but if they were being difficult i would leave them for a bit then ask them again 8I

47.Are you under the influence of anything at the moment?
Urm... the power of retardedness??? XD -shot-

48.Would you ever quit a bad habit for someone?
Probably... yes i would |D

49.Do you feel like you have your life figured out?
More or less, might go to Sixth Form, pass in flying colors (like Nyan Cat but more epic 8I) (or College to study Level 2/3 (depends if i get moved up a level 8I) ICT), get a job to do with being an illustrator or a photographer 83

50.What do you think about people who smoke weed?
They are suicidal idiots who need to pull themselves together (apart from this dude as he was actually depressed at the time, he is one of Bronwyn's freinds 8I) >8I

51.Are you currently looking for a job?
Can't apply for one right now anyways |D

52.Do you wash your face in the morning when you wake up?
Rarely, normally don't have time to 8I

53.Have you ever wrote a story from beginning to end?
Twice... they were both crap 8I

54.Does anyone have the keys to your heart?
My imagination and urm... i dunno who or what else does though OH WAIT MY CATS DO ->w<-

55.Have you ever been to a family reunion?
Never... i feel like i'm missing out right now ;-;

56.Do you have competition for the person you like?
fangirls biatches... CILAN'S MINE!!!! ALL MINE!!!!! >8I

57.Why aren't you dating the person you like?
Cause i fail and he isn't real |D

58.Have you been to a baby shower?
Is that when it is raining babies from sky??? Then nope... |D -shot-

59.Do you/would you allow your pet on your bed? Even if they shed?
Yeppies apart from Honey she shits everywhere >8I

60.Have you ever been hospitalized? If yes, what for?
Yes when i was like 6 i think, i had a really bad sickness bug and couldn't stop puking up all the time so i had to go to hospital for about a week, i had to be put on a drip but no matter how much i refused and squirmed around they put the drip in... anybody waiting to have a drip put in their hand must have been thinking "shiz... it's that painful!!!???" 8I

61.How come the things that make you happy don't make everyone happy?
Cause i'm retardedly unique |D

62.Why are you, you?
Yeah i'm me! Who are you, you???

63.If not now, then when?
WAIT WHA-!!!???

64.Have you ever been with someone, said nothing, and walked away feeling like you just had the best conversation ever?
I might be retarded but i'm not that retarded though >8I

65.If you just won a million dollars, would you quit your job?
no cause i'm English i would want to win POUNDS NOT DOLLARS |D -shot-

66.When is it time to stop calculating risk and rewards, and just go ahead and do what you know is right?
I guess whenever the time is right i guess 8I

67.If we learn from our mistakes, why are we always so afraid to make a mistake?
We don't wanna look like idiots (although i look like one 24/7) |D -shot-

68.When was the last time you noticed the sound of your own breathing?
Whenever it is quiet i guess 8I Why are you asking anyways???

69.Are you more worried about doing things right, or doing the right things?
Doing the right things i guess... 8I

70.Whos your bestfriend?
I have many, Ashleigh, Bronwyn, Becca, Kim, :iconbloodontheveil: C8

71.Got a boyfriend/girlfriend?
Nope... ;-;

72.How many siblings do you have?
1 8I

73.Still in school?
Yep Year 11, should be leaving in May ->w<-

74.Would you ever get an abortion?
I don't want kids so wouldn't need to, however i accidently got pregnant then i would probably keep the baby but i dunno |D -shot-

75.Who do you live with?
Mum, Dad, Brother, 2 Cats and a Budgie |D

76.How many kids do you want?
None really 8I If my partner is that desperate then ONE ONLY 8I

77.Who are you closer to, your mum or dad?
I dunno... i guess my Dad as well he is always joking around with me and always makes me laugh and teases me LOADS although this has caused a painful conciquence before (fractured middle toe on my right foot cause my Dad tickled me then i ran into a chair leg lolz |D) though |D -shot-

78.Are your parents married?
Yep they are C8

79.Do you have step parents?
Nope i don't 8I

80.Has anyone close to you ever died?
(oh god i thought it said dose instead of close just then lolz -shot- |D) Yeah my nan as she was like a role model to me, even though she was very ill she was very bold and never gave up on anything 8'I

81.Have you ever been dumped?
Yeah as my ex-bf doesn't have anything to do with me anymore 8I

82.Have you ever seen someone just before they died?
Yep my Nan 8'(

83.How often do you go on msn?
Never as nobody goes on it apart from Curtis or Shona, Curtis just annoys me and i don't like Shona much 8I

84.Have you ever cried because you were laughing so hard?
ALMOST EVERY TIME I LAUGH!!! X'D

85.Are you a straight shooter or do you beat around the bush?
Wha-!?

86.What does your name mean?
Apparently intelligent or something... intelligent my ass |D *waiting for someone to throw a brick at my head -shot-*

87.What is a huge turn on for you?
Urm... awesome personality with a side order of good looks |D FFF

88.What animal would best describe you?
I would say a Cat as i seem to scare the shit out of people when i'm behind them when they never heard or saw me come along lolz plus i just hate to wake and love to eat soooo yep |D -shot-

89.How old would you be if you didn't know how old you are?
Probably would've thought i was like 15, oh wait i am 15 |D -shot-

90.If life is so short, why do we do so many things we don't like and like so many things we don't do?
We are all unique, we just do things differently to each other i guess 8I

91.When it's all said and done, will you have said more than you've done?
Depends on the situation i guess 8I

92.What is the one thing you'd most like to change about the world?
34... wait why did i type 34!!!??? |D -shot-

93.If happiness was the national currency, what kind of work would make you rich?
Drawing, photography, SPAMMING Facebook, deviantArt, PokéFarm, sleeping, eating, toilet... just everything i do |D

94.Are you doing what you believe in, or are you settling for what you
Is that question meant to be finished??? XD

95.If the average human life span was 40 years, how would you live your life differently?
Just do what i'm doing right now |D

96.To what degree have you actually controlled the course your life has taken?
Quite alot really 8I I remember wanting to be a fashion designer when i was like 8 but now i want to be a illustrator or a photographer and might be staying in Sixth Form which i didn't want to do |D

97.You're having lunch with three people you respect and admire. They all start criticizing a close friend of yours, not knowing she is your friend. The criticism is distasteful and unjustified. What do you do?
GTFO OF THIS TABLE BIATCHES!!!!! D8<

98.If you could offer a newborn child only one piece of advice, what would it be?
Never drink paint, it isn't tasty 8I

99.Would you break the law to save a loved one?
Urm i think playing it safe is better than risking your life by being locked away for a 'good' (dependant on situation again) cause i guess 8I

100.Have you ever seen insanity where you later saw creativity?
*looks in mirror* yep XD

101.What's something you know you do differently than most people?
At school i'm the only one basically who likes Pokémon and is always doing drawing and photography (not including Bronwyn as she is frikkin' epic) ^-^"

102.What one thing have you not done that you really want to do? What's holding you back?
Animate, cosplay... too lazy or can't really do at the moment |D

103.Are you holding onto something you need to let go of?
No but i need to put PJ's on, i'm sitting here half naked 8I -brick'd-

104.If you had to move to a state or country besides the one you currently live in, where would you move and why?
Striaton City Biatches or Japan or just be lazy and stay in the UK!! |D PFFFT

105.Do you push the elevator button more than once? Do you really believe it makes the elevator faster?
Yes i do as well as with traffic light buttons too... i'm just impatient although i hate going in elevators (claustrophobia isn't cool dudes 8I)

106.Would you rather be a worried genius or a joyful simpleton?
I'm 50/50 already |D -shot-

107.Have you been the kind of friend you want as a friend?
Oh god i hope so ;w;

108.Which is worse, when a good friend moves away, or losing touch with a good friend who lives right near you?
Both really 8I

109.What are you most grateful for?
Having somewhere to live, good freinds, awesome parents, imagination, creativity, photography skills, drawing skills, digital art skills, English (lesson) skills C8

110.Would you rather lose all of your old memories, or never be able to make new ones?
I guess 50/50 all of the worst memories i have had in the past but in exchange of new ones i guess 8I

111.Is it possible to know the truth without challenging it first?
I guess so... ¬v¬"

112.Do you remember that time 5 years ago when you were extremely upset? Does it really matter now?
Yeah but i does matter in a way really, it's affected my social skills... 8I Well i got bullied alot in primary school both physically and verbally ;-;

113.What is your happiest childhood memory? What makes it so special?
Whenever i got anything to do with Pokémon |D -shot-

114.At what time in your recent past have you felt most passionate and alive?
This afternoon 8P

115.If you haven't achieved it yet, what do you have to lose?
Wait what!!!??? 8I

116.Why do religions that support love cause so many wars?
I guess it is mainly because people's opinions conflict unfourtanetly ;-;

117.Is it possible to know, without a doubt, what is good and what is
evil?
I guess so... 8I

118.Would you rather have less work to do, or more work you actually enjoy doing?
Less work to do at the moment 8I

119.Do you feel like you've lived this day a hundred times before?
Nope, but tommorow DEFINETLEY!!!

120.When was the last time you marched into the dark with only the soft glow of an idea you strongly believed in?
Eh?

121.If you knew that everyone you know was going to die tomorrow, who would you visit today?
I would visit all of mah closest friends, find a way to go to Striaton City and hug the Striaton Trio to death so they can die happily and know they were loved soooooo much (maybe a little tooo much -shot-) and go visit Finn and Jake and go on an 'Adventure Time'! |D :iconfinnandjakeplz: lolz -shot-

122.Would you be willing to reduce your life expectancy by 10 years to become extremely attractive or famous?
Urm... i would probably live into my 70's/80's so i dunno... it is tempting but i would say no, nothing is more attractive than being yourself 8P

123.What would you do differently if you knew nobody would judge you?
Just be my-retarded-self |D

124.What do you love? Have any of your recent actions openly expressed this love?
Who doesn't love Cilan? |3 Just look at dat ass 8I -brick'd-

125.In 5 years from now, will you remember what you did yesterday? What about the day before that? Or the day before that?
Not in a million years |D i'll forget by Sunday -shot-

126.Decisions are being made right now. The question is: Are you making them for yourself, or are you letting others make them for you?
Have to stay 50/50 really 8I

127.Is it cruel to keep a dog in a cage or tied up most of the time?
Yes it is 8I

128.Are you able to keep secrets? Is it hard for you?
Yep i can ^-^

129.What makes life worth living?
Being unique and having such amazing freinds X3

130.Are you camera shy? Why/why not?
No i'm not but i hate it or find it hilarious when i have my photo taken without me realizing it though |D

131.Do you fear looking older? Why/why not?
I dunno, i'm living in the present not the future right now 8I

132.What do you think about pornography?
Disgusting >-<"

133.Are you ever able to fall asleep with the lights/TV/radio on?
Yeah i can lolz XD

134.What color is your toothbrush? Did you get to pick the color?
Black... normally Purple though, i wanted the Purple one and my Mum claimed it before me >8I
Lewis keeps calling me a goth cause i have a Black Toothbrush, how pathetic |D

135.Do you like it when friends are comfortable with dropping by unexpectedly?
Don't really have any freinds who do that XD I would feel a bit awkward though -shot- |D

136.Is there anyone on your friends list you would consider having sex with?
Seriously... why are you asking me that... nu i dun wanna DX

137.Shower or bath?
Bath cause i'm lazy |D -brick'd-

138.Do you want someone aggressive or passive in bed?
I guess passive as someone who was aggressive in bed would be painful but i don't need to think about that right now XI

139.Love or money?
Sooooo... how much money are you talking about now then?

140.Credit cards or cash?
Cash lolz 8P

141.Have you ever been to a strip club?
EEEEWWWWWWYYYYYYY NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!! >XI

142.Ever been to a bar?
Yep, went for my 15th birthday when i was on holiday in Salisbury (last year guys ;P) as i went to New Forest for the day then we went to a restaurant and bar called The Cat and the Fiddle, we went in, found out there was no places to sit, we waited 30 mins then got sat in the bar and they had a completley different menu to the restruarant, i wanted pasta but they didn't have any DX so i got steak instead 8I it was bloody red meat god damnit when it arrived to me so i swapped meals with my dad -shot- D|

143.Ever been kicked out of a bar or a club?
Nope 8I

144.Ever been so drunk you had to be carried out of somewhere?
Nope but when i had some vodka round :iconbloodontheveil:'s we decided to film ourselves pretending to be Amy and Margaret on her phone and at the end i was rolling around on her bed laughing my head off |D -shot and brick'd at the same time- =w="

145.Kissed someone of the same sex?
Yeah my mother and nan biatches 8I

146.Had sex with someone and called them the wrong name?
Imma Virgin like the Virgin company 8I

147.Have you ever been in an adult toy store?
Is that where they sell vibrators??? Then nope |D

148.Bought something from an adult toy store?
Nope 8I

149.Have you been caught having sex?
Never had sex sooooo nope 8I

150.Did you ever build furniture forts as a child?
Yep XD

151.What kind of dog is your favorite?
Not a big fan of dogs but have to say a Labrador Retreiver though they are frikkin' adorable X3

152.Are there any songs that inspire you?
Loads |D

153.Is there anything on television worth watching at the moment?
Adventure Time is almost finished on Cartoon Network, Spongebob Squarepants is probably on and there is a new ICarly episode on tonight so YARSH!!!!! >8U

154.Have you ever had an online meet-up?
Nope

155.Do you prefer water or land?
Land so i can breath but mainly because i can't swim or float or anything in water lolz |D -shot-
156.Do you tend to make a lot of messes?
Yarsh i do... 8I

157.Are the majority of your friends male or female?
Female dudes >8U

158.Have you ever considered dropping acid?
Eh??????????????????????????????????????????????????????

159.Would you consider yourself to be mature?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA OF COURSE NOT XD

160.Describe your music style:
Pokémon music flippin' rocks (mainly the Japanese songs, actually i'm listening to Best Wishes right now |D) so does Rock and Metal too, some Pop songs are ok but i HATE RNB, CLASSICAL, OPERA, COUNTRY AND ANYTHING ELSE I CAN'T THINK OF!! |D

161.How does your hair currently look?
It's jumped off of m head and is harassing someones face 8I (joke me and Kim made up (just lost feeling in my foot |D -shot-) as my hair always gets in the way and pokes me in the eyes 8I)

162.Are you close to any of your aunts / uncles?
Close as in relationship or where you live??? Both for me |D

163.If you have a car, what color is it?
Light Green or a NICE Purple car 8I

164.Have you ever had a seizure?
What's a seizure??? (i'm being serious (don't go to the light foot!!!!! D'8 Oh wait it's got feeling again it's a MIRACLE!!! 8'D)|D)

165.When was the last time you were in a hospital?
January when i had to go to the doctors on call because it was a Sunday |D

166.Do you go on vacations a lot?
About twice a year, but only going once possibly this year because of my frikkin' exams 8I

167.Are you self-conscious around other people?
People i don't know |D

168.At your workplace, are you required to wear a uniform?
tsk tsk i dun go to work, but i have to at school though unfourtanetly 8I

169.What is your favorite pair of shoes?
Converses FTW!!

170.What was the last piece of candy you ate?
Does a Kit Kat count??? I got it for doing well with this Maths shiz in Study Focus Day today |D -shot-

171.Is sarcasm like a second language to you?
Yarsh it is 8I

172.Do you adjust to things easily or not so much?
Don't think so... 8I

173.Have you ever witnessed a physical fight in real life?
Yes i have at school between a student and a teacher 8I (:iconbloodontheveil: you might remember this, i'm not too sure though 8I)

174.What do you think of people who get drunk every weekend?
They are out of their heads literally 8I

175.Do you require a lot of private time?
Yes i do 8U

176.Do you use a lot of hair products?
Only Shampoo and Conditioner 8I

177.What is the most amount of money you've spent at one time?
About £140 when i got my first DS (the original DS that died on me a few years ago 8I)
  • Mood: Hysterical
  • Listening to: Budgie squaking like there is no tommorow
  • Reading: Random words on laptop screen...
  • Watching: Laptop screen...^^;
  • Playing: Pokemon Global Link=P
  • Eating: Roast Dinner PX
  • Drinking: NOOOOOOOOOOOTHING!!! &gt;8U
Add a Comment:
 
:iconbloodontheveil:
BloodOnTheVeil Featured By Owner Feb 24, 2012  Student General Artist
Oh god, good luck with miss Hillier :laughing:

And Lewis calls you a Goth just for that? :confused:
Reply
:icontriobadge:
TrioBadge Featured By Owner Feb 26, 2012  Student Digital Artist
Miss Hillier never told me where i have to see her on every Thursday lolz XD So i'm going to never know where to go 8I

Ikr? It's a frikkin' toothbrush goddamnit |(
There are probably god knows how many better reasons to be called a Goth than just because someone has a black toothbrush |D

(found out that the 8 i got on my recreation CA was actually from my bloody Speaking and Listening >8I I actually got 11/15 instead which was a B (i was like one point and a half away from an A) yippee!! :dummy:)
Reply
:iconbloodontheveil:
BloodOnTheVeil Featured By Owner Feb 26, 2012  Student General Artist
lmao, at least she doesn't have to put up with me anymore :laughing:

Yeah, it's confusing :confused: Why does he always call you that anyway?

And well done! :D
Reply
:icontriobadge:
TrioBadge Featured By Owner Feb 27, 2012  Student Digital Artist
Thanks ^-^

I'm pretty sure Miss is glad your out of the school lolz XD, Miss. Hillier and Mrs. Neeve (Mancktelow, she got married) are making me go to Maths revision classes every Thursday now =_=" How annoying 8I

God Lewis called me a gothic emo who slits their wrist for fun, i asked him if he even knows what emo means and he said yeah it's you >8I urg annoying little shit and of course he got away with it too _
Reply
:iconbloodontheveil:
BloodOnTheVeil Featured By Owner Feb 27, 2012  Student General Artist
hahaha :laughing: Oh god that is annoying -.-

Does Lewis even know about your scars? And he obviously doesn't know what it means at all :x
Reply
Add a Comment: